آی کا پی وی

آی کا پی وی

آی کا پی وی

در این مقاله می خواهیم راجع به دستگاههای فلزیاب و یکی از کمپانی های برتر تولید محصولات گنج یابی با شما صحبت کنیم با ما در ادامه همراه باشید. همانطور که می دانید دستگاه های فلزیاب یکی از پرفروش ترین ابزار ها در عرصه دفینه یابی و گنج یابی می باشد. کاوشگران زیادی روزانه با استفاده از ابزارهای پر کاربرد؛ به موفقیت های زیادی دست می یابند. کمپانی های زیادی در تمامی جهان اقدام به تولید این محصولات می کنند. یکی از برترین کمپانی های فعال در این عرصه؛ موضوع صحبت این مقاله ما نیز می باشد؛ کمپانی آی کا پی وی می باشد. این کمپانی دارای سابقه بسیار زیاد و درخشانی در این عرصه بوده و محصولات بی رقیب و بی نظیری را در کارنامه تولیدات خود به ثبت رسانده است. در ادامه شما را کمی بیشتر با این کمپانی و برخی از محصولات آن خواهیم کرد.

آی کا پی وی
آی کا پی وی

کمپانی آی کا پی وی

این کمپانی دارای سابقه؛ ۳۰ ساله در این صنعت می باشد. این مجموعه موفق دارای دو نمایندگی در شهر تهران و شیراز تحت عنوان فلزیاب تهران و فلزیاب شیراز فعالیت می کند. تولیدات این مجموعه شامل ۷۰ مورد دستگاه فلزیاب حرفه ای و فوق حرفه ای می باشد که در تمامی رنج های قیمتی موجود بود؛ و برای رفاه حال کاوشگران؛ انواع سیستم های مختلف؛ به فروش می رسد.

یکی از بهترین خدمات ارائه شده در این مجموعه خدمات گارانتی و پشتیبانی از محصولات؛ می باشد. شما می توانید با انتخاب هر یک از ۷۰ نمونه دستگاه در این فروشگاه از خدمات گارانتی یکساله و پشتیبانی پس از فروش ۱۰ ساله آن نهایت استفاده را ببرید. برای مشاهده لیست کامل محصولات این مجموعه به همراه قیمت فلزیاب می توانید اینجا را کلیک کنید. در حال حاضر شما را با تعداد چند نمونه از محصولات این فروشگاه آشنا خواهیم کرد. در نهایت می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و جهت برقراری هماهنگی های لازم با شماره تماس انتهای این مقاله با ما در ارتباط باشید.

برخی از دستگاه های فلزیاب حرفه ای این مجموعه

  • فلزیاب ANTARES,
  • فلزیاب COBRA ION,
  • فلزیاب AUR 370 PLUS,
  • فلزیاب TACHAR T1,
  • فلزیاب RICHEL M-80

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید