تعمیر دستگاه فلزیاب

تعمیر دستگاه فلزیاب

تعمیر دستگاه فلزیاب

همانطور که می دانید استفاده از دستگاه های گنج یاب روز به روز در حال افزایش می باشد. کاوشگران و علاقه مندان به عرصه فلزیابی سعی می کنند با خرید فلزیاب حرفه‌ای و کارآمد؛ به اهداف خود دست پیدا کند. اما نکته‌ ای که خیلی از کاوشگران در هنگام خرید فلزیاب به آن توجه نمی کنند؛ موضوع گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. و بعضاً مشاهده شده به جای این که فلزیاب خود را از مراکز و شرکت های معتبر که محصولات آنها دارای گارانتی می باشد خریداری کنند اقدام به خرید است اشخاص یا شرکت هایی می کنند محصولات آنها فاقد گارانتی می باشد. موضوعی که در آینده برای کاوشگران زیاد پیش می آید بحث تعمیر دستگاه فلزیاب خواهد بود.

"<yoastmark

تعمیر دستگاه فلزیاب :

هر فلزیاب از بخش های حساسی تشکیل شده است که ممکن است در حین کاوش در اثر برخورد با زمین یا نفوذ گرد و خاک و موارد غیره دچار نقص فنی شود. در این صورت نیاز به بازسازی، تعمیر و یا تعویض وجود خواهد داشت. در این صورت کاوشگرانی که دستگاه آنها دارای گارانتی می باشد به راحتی می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش که گنج یاب خود را خریداری کردند اقدام به بازسازی دستگاه خود کنند. اما کاوشگرانی که گنج یاب بدون گارانتی خریداری کردند ، به خصوص فلزیاب های خارجی که در بازار داخلی فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند ، در هنگام ورود به مشکل چه کاری باید انجام دهند. همانطور که می دانید تعمیر دستگاه گنج یاب نیاز به متخصص این کار دارد و نمی شود هر فردی اقدام تعمیرات کند. زیرا ممکن است باعث آسیب بیشتر به دستگاه شود.

مرکز تخصصی تعمیر گنج یاب و طلایاب :

یکی از مراکز تخصصی تعمیر گنج یاب در ایران که از بهترین متخصصان و با کیفیت ترین قطعات برای تعمیر و ارتقاء دستگاه ها بهره می برند ، مرکز تعمیر گنج یاب شرکت آی کا پی وی می باشد. این شرکت علاوه بر فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع فلزیاب و گنج یاب دارای یک مرکز تخصصی برای بازسازی و ارتقاء انواع گنج یاب می باشد. بنابراین اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید با هماهنگی با کارشناسان این مجموعه دستگاه خود را تحویل داده و با بهترین کیفیت در کمترین زمان دستگاه شما را تعمیر شده و به شما تحویل خواهد شد.

 

شماره تماس : 09917579030  –  09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید