تعمیر گنج یاب

تعمیر گنج یاب

تعمیر گنج یاب در شیراز

دستگاه های فلزیاب و گنج یاب مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری ممکن است در حین کاوش بر اثر بر ضربه خراب شود. این اتفاق برای هر کاوشگری به کرار پیش می آید. خاک و گرد و غبار ، آب ، ضربه های سنگین ، دما های بسیار زیاد و بسیار کم از عمده دلایل خرابی آنها است. اما بعد از خرابی دستگاه باید چه کار کرد؟ تعمیر کردن فلزیاب ها به دلیل حساسیت بالا نیازمند افراد متخصص می باشد و به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید ، زیرا باعث ابطال گارانتی آن و همچنین ممکن است صدمه جدی و دائمی به دستگاه وارد شود که دیگرنشود تعمیر کرد. 

تعمیر گنج یاب
تعمیر گنج یاب

برای تعمیر گنج یاب به کجا مراجعه کنیم ؟

شرکت IKPV به عنوان بزرگترین تولید کننده فلزیاب ، گنج یاب در ایران دارای یک مرکز تخصصی تعمیر و نگهداری فلزیاب می باشد که با استفاده از پیشرفته ترین و با کیفیت ترین تکنولوژی های روز دنیا اقدام به تعمیر و ارتقاء فلزیاب انواع فلزیاب می کند. متخصصان ما از قطعات آلمانی و آمریکایی در تعمیر دستگاه ها استفاده می کنند که باعث افزایش کارایی و عملکرد فلزیاب می شود.

برخی از مزایای کار با مرکز تعمیر فلزیاب شرکت IKPV :

  • تعمیر با کمترین قیمت ممکن
  • تحویل دستگاه تعمیر شده در کمترین زمان ممکن
  • استفاده از بروز ترین و دقیقترین تجهیزات تست و تعمیر
  • استفاده از بهترین قطعات الکترونیکی
  • تعمیر توسط متخصصین برتر در حوضه الکترونیک
  • تست در حضور مشتری

همچنین کاوشگرانی که قصد خرید فلزیاب تصویری ، فلزیاب پالسی و آنتن راداری را دارند می توانند با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر تماس گرفته و با راهنمایی و مشاوره دستگاه مناسب خود را خریداری کنید. تمامی محصولات ما دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد.

شماره های تماس : 09917579030  –  09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید