خرید دستگاه گنجیاب

خرید دستگاه گنجیاب

خرید دستگاه گنجیاب

با سلام به شما بازدید کنندگان محترم در این مقاله می خواهیم به موضوع خرید دستگاه گنجیاب بپردازیم. در زمانی که کمپانی های مختلف و افراد زیادی اقدام به تولید محصولات فلزیاب و گنج یابی می کنند و بازار مملو است از انواع دستگاه های فلزیاب و گنج یاب؛ انتخاب و خرید یک فلزیاب خوب برای هر فردی می تواند بسیار سخت و دشوار باشد.

خرید دستگاه گنجیاب
خرید دستگاه گنجیاب

در این زمان آشنا شدن با دستگاه های فلزیابی که توسط پژوهشگران مختلف مورد تست ارزیابی قرار گرفتند و کاملاً به عملکرد آنها مطمئن می باشیم؛ می ‌تواند گامی بزرگ به سوی موفقیت برای ما باشد. به همین دلیل در این مقاله تصمیم داریم تا تعدادی از محصولات با کیفیت و قدرتمند ایرانی را که؛ عامل موفقیت بسیاری از کاوشگران بوده اند را به شما عزیزان معرفی کنیم. از مهمترین معیارهای ما برای انتخاب دستگاه های فلزیاب می ‌توان به قیمت دستگاه فلزیاب؛ کیفیت دستگاه گنج یاب؛ قابلیت ها و ویژگی های آن ها اشاره کرد. پس با اطمینان کامل می توانید به خرید، بپردازید.

آشنایی و خرید دستگاه گنجیاب

در این بخش بهتر است با تعدادی از دستگاه های فلزیاب حرفه ای با کیفیت آشنا شوید و سپس به بررسی قابلیت ها و ویژگی های دو دستگاه فلزیاب ANTARES و فلزیاب AUR 370 خواهیم پرداخت.

  • فلزیاب AJM 13300,
  • فلزیاب ANTARES,
  • فلزیاب AUR 370,
  • فلزیاب LEOPARD 1000,
  • فلزیاب ZICCO X2

آشنایی با قابلیت های آنتارس :

این دستگاه فلزیاب تک کاره بوقی پالسی می باشد که قابلیت دستیابی تا عمق 10 متر را دارا می باشد. این دستگاه فلزیاب توانایی بالایی در نقطه یابی و تفکیک فلزات مختلف از یک دیگر دارد. به دلیل استفاده از متریال با کیفیت این فلزیاب حرفه ای قادر است تا انواع اهداف را که از سوی کاوشگر مشخص می شود را به راحتی ردیابی کند.

آشنایی با قابلیت های فلزیاب AUR 370 :

این دستگاه یکی از حرفه ای ترین دستگاه های فلزیاب موجود در کشور می باشد که علاوه بر کیفیت بالا؛ دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به: امکان خوراک دهی و امکان تعیین فرکانس برای ردیابی دقیق تر اهداف؛ تصویر برداری بسیار واضح از اهداف و زمین؛ سیستم حذف موانع و سیستم بالانس دستی و اتومات و بسیاری موارد دیگر از جمله قابلیت های این دستگاه می باشد.

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید