خرید دفینه یاب تصویری

خرید دفینه یاب تصویری

باسلام خدمت تمام علاقه مندان و دوستداران حوزه کاوشگری، امروز قصد داریم درباره خرید دفینه یاب تصویری صحبت کنیم. در واقع خرید دفینه یاب تصویری به این دلیل اهمیت دارد. که دستگاه های زیادی در بازار است و اگر قصد دارید به صورت حرفه ای کاوشگری کنید باید دستگاه های حرفه ای را از آماتور تفکیک کنید و بهترین مورد را تهیه کنید. پس تا انتها با ما باشید.

دستگاه فلزیاب تصویری

اسکنرها یا دستگاه های تصویری یک جعبه سنسور هستند که می توانند تصاویر لایه های زمین را به راحتی در اختیار کاوشگران نشان دهند. این دستگاه ها به دو صورت لایو اسکن و عکسبرداری کار می کنند.

در سیستم لایو اسکن کاوشگران می توانند همزمان با عبور از روی سطح زمین، تصاویر لایه های زیر زمین را هم ببینند. این دستگاه ها می توانند با سنسورهای مختلفی کار کنند. اما سنسورهای مگنومتر که در دستگاه های آی کا پی وی استفاده می شود از بهترین سنسورهای فلزیاب های تصویری است.

این تصاویر از طریق نرم افزار ویژوالایزر روی گوشی همراه یا لب تاپ و یا تبلت پخش می شود و کاوشگر می تواند از آنها بهره ببرد. البته لازم به ذکر است که آنالیز این تصاویر نیاز به آموزش هم دارد. و این یکی از نکاتی است که ما تاکید می کنیم از کمپانی های معتبر خریداری کنید. چون کمپانی ها بخش آموزش دارند و این افراد می توانند شما را در این مسیر راهنمایی کامل کنند.

خرید دفینه یاب تصویری

همانطور که می دانید در دنیای فلزیابی کمپانی های زیادی اقدام به فعالیت و تولید محصول می‌ کنند. کاوشگران می ‌توانند با رعایت نکاتی کوچک تاثیرات مثبت بسیار بزرگی در انتخاب و خرید محصول با کیفیت برای خود؛ داشته باشند.

خرید دفینه یاب تصویری
خرید دفینه یاب تصویری
  • یکی دیگر از مهم ‌ترین مواردی که کاوشگران باید مد نظر قرار دهند؛ سیستم کاوش دستگاه فلزیاب می باشد. کاوشگران باید از فلزیابی استفاده کنند که دارای سیستم کاوش پالسی باشد. چرا که این دستگاه های فلزیاب دارای عمق کاوش و قدرت نفوذ بیشتری می باشند.
  • همانطور که گفته شد فلزیاب و دفینه یاب های تصویری با استفاده از یک نرم افزار جانبی؛ اطلاعات و دیتا های دریافتی را تبدیل به تصاویر گرافیکی و قابل مشاهده می کنند. از قویترین نرم افزارهای رابط می ‌توان به نرم افزار ویژوالایزر اشاره کرد. باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فلزیابی که خریداری می کنید حتما از این نرم افزار برای پردازش اطلاعات استفاده کند.
  • نتیجه گیری

  • در نهایت ما دستگاه خاصی را به عنوان دستگاه مرجع معرفی نمی کنیم. اما باید توجه کنید که از کمپانی های دستگاه خود را تهیه کنید که هم دستگاه را قبل از فروش تست کنند. هم آنرا ضمانت کنند.
  • ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش به این دلیل مهم است که سنسورهای فلزیاب های تصویری بسیار حساس هستند و خرابی هر کدام می تواند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد.
  • در ضمن کمپانی که از محصول خود اطمینان داشته باشد ( مانند کمپانی آی کا پی وی ) می تواند به راحتی صمانت نامه به شما ارائه کند. پس اگر کسی دستگاه خود را ضمانت نمی کند حتمأ به کیفیت و عملکرد دستگاه آن، شک کنید.

09917579020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید