خرید طلایاب ایرانی

خرید طلایاب ایرانی

با سلام خدمت تمام علاقه مندان حوزه دفینه یابی، در این مقاله قصد داریم درباره خرید طلایاب ایرانی صحبت کنیم. سوالات اصلی در اینجا این است که خرید طلایاب ایرانی می تواند به ما کمک کند؟ یا اینکه ما می توانیم به دستگاه های ایرانی اعتماد کنیم. و اگر دستگاه ایرانی با کیفیت وجود دارد چگونه می توانیم آنرا تهیه کنیم و چه نکاتی را باید رعایت کنیم تا بهترین دستگاه را تهیه کنیم؟ ما جواب تمام این سوالات را در این مقاله می دهیم پس تا انتها با ما باشید.

فلزیاب های خارجی

دستگاه های خارجی زیادی هر ساله در جهان تولید می شوند. کمپانی های متعددی منند OKM LORENZ GARET و… وجود دارند که دستگاه های خودشان را تولید کرده و به بازار ارائه می کنند. اما نکاتی درباره این دستگاه ها هست که باید بدانیم.

اولین مسئله این است که ما به دلیل تحریم ها نمی توانیم به صورت قانونی از این کمپانی ها خرید کنیم و اگر دستگاه اصلی هم وارد ایران شود نمی توانیم از خدمات پس از فروش و ضمانت های آن بهره ببریم این نکته تهیه این دستگاه ها را با یک ریسک بزرگ همراه می کند. چون غیر از نکات گفته شده دستگاه های خارجی که در ایران وارد می شوند به چندین برابر قیمت واقعی بفروش می رسند.

اما این تنها مشکل تهیه این دستگاه ها نیست. ما مشکلات دیگری هم داریم مانند این که این دستگاه ها بیشتر برای اقلیم های خاص اروپا تولید شده اند و این در حالی است که در شرایط ایران زیاد کارایی ندارند. و در ضمن اکثر این دستگاه ها از سیستم وی ال اف بهره می برند که نمی تواند در ایران کارایی داشته باشد.

دستگاه دفینه یاب ایرانی

دستگاه های که می توانند در ایران کارایی داشته باشند باید مجهز به سیستم پالسی باشند اما هر دستگاه پالسی هم کیفیت لازم را ندارد. در واقع دستگاهی می تواند عملکرد مناسب داشته باشد که در شرایط سخت هم تست شود. در زیر یکی از سخت ترین و حرفه ای ترین تست های دفینه یاب ایرانی را با هم می بینیم.

دستگاهی که در تست مشاهده کردید فلزیاب ANTARES IMAGING ساخت آی کا پی وی است. این دستگاه یک طلایاب ایرانی است و همانطور که مشاهده کردید از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

دستگاه های زیادی در ایران تولید می شوند. اما تعداد دستگاه های با کیفیت زیاد نیستند. ما از کمپانی های معتبر می توانیم دستگاه های با کیفیت را تهیه کنیم. این دستگاه ها توانایی کاوش زیادی دارند و می توانند ثبات لازم را داشته باشند.

آشنایی و خرید برخی از طلایاب های ایرانی حرفه ای

در این قسمت برخی از دستگاه های حرفه ای ایرانی را می توانید ببیند. این دستگاه ها همگی ساخت کمپانی آی کا پی وی هستند. و همگی به ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

  • فلزیاب  ANTARES
  • گنج یاب PV IMAGING
  • طلایاب MobiFuture
  • گنج یاب COBRA ION
  • گنج یاب ZICCO X2
  • فلزیاب AJM IMAGING
  • طلایاب AUR 370
  • طلایاب TACHAR T1
  • برخی از دستگاه های ذکر شده غیر از یک سیستم پالسی، مجهز به یون یاب و ردیاب های تخصصی طلا هم هستند. یون یاب ها می توانند گاز طلا را در محیط های بسته پیدا کنند. و ردیاب ها می توانند طلا ها را در محیط های باز کاوش کنند. این دستگاه ها که به فلزیاب های مکمل معروف هستند می توانند کارایی زیادی داشته باشند.
خرید طلایاب ایرانی
خرید طلایاب ایرانی

نقش مرکز معتبر فروش طلایاب

فلزیاب ها و دستگاه های مشابه ای که فعالیت های مشابه انجام می دهند؛ تنها در مراکز معتبر به فروش می رسند. هر چند در مکان ها و توسط اشخاص زیادی این دستگاه ها به فروش می رسند. اما تنها در کمپانی های معتبر؛ این محصولات به فروش خواهند رسید.

ابزار هایی که در مکان های غیر معتبر به فروش می رسند؛ در اغلب کاملا جعلی و تقلبی می باشند. از همین رو شاهد این موضوع می باشیم که فروش این دستگاه ها؛ در این مراکز؛ بدون گارانتی می باشد. دلیل عدم ارائه گارانتی برای این گونه دستگاه ها نیز؛ صرفا کیفیت پایین این دستگاه ها می باشد. چرا که فروشنده به طور حتم می داند که محصول خود دارای  توانایی و کیفیت کافی جهت کاوش اهداف مختلف در شرایط سخت گنج یابی در کشور را نخواهند داشت. از این رو این موضوع را حتما باید از مراکز معتبر؛ پیگیری کرد.

نتیجه گیری

همان طور که مشاهده کردید؛ دلیل و نقش یک کمپانی خوب را بیان کردیم. در این بخش از مقاله می خواهیم شما عزیزان را با یکی از معتبر ترین و معروف ترین کمپانی های فعال در این عرصه آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کمپانی آی کا پی وی یکی از معروف ترین و قدیمی ترین کمپانی هایی می باشد که در این عرصه فعال می باشد. این کمپانی به دلیل استفاده از متریال با کیفیت و همچنین کادری مجرب؛ توانسته است دستگاه هایی تولید و عرضه کند که؛ دارای ضریب خطای بسیار پایینی باشند.

از این رو این مجموعه؛ یکی از متخصص ترین فعالان این عرصه می باشد که به دلیل کیفیت بالای دستگاه های آنها؛ تمامی محصولات خود را تا یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش؛ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید