خرید و فروش فلزیاب

خرید و فروش فلزیاب

خرید و فروش فلزیاب

فلزیابی و گنج یابی یکی از فعالیت هایی می باشد که هم جنبه تفریحی و هم جنبه کاری دارد. امروزه به یکی از مشاغل پردرآمد و هیجان انگیز در سراسر دنیا تبدیل شده است. بر همین اساس شرکت های تولید کننده دستگاه فلزیاب و گنج یاب در تلاش هستند تا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی را به بازار ارائه دهند تا بتوانند نبض بازار جهانی را در دست بگیرند. در کشور های خارجی به دلیل قانونی بودن استفاده از دستگاه گنج یاب ، خرید و فروش آن نیز بسیار راحت می باشد و می توانید از مارکت های مربوطه تهیه کنید.

خرید و فروش فلزیاب
خرید و فروش فلزیاب

خرید و فروش فلزیاب :

اما بخاطر ممنوعیت استفاده از فلزیاب در ایران ، به راحتی نمی توان در داخل به خرید و فروش فلزیاب بپردازید و برای تهیه محصولات خارجی که با ممنوعیت واردات قانونی همراه هستند باید هزینه های گزافی را بپردازید ، البته اگر بتوانید فلزیاب اورجینال خارجی در بازار پیدا کنید. دلیل این اتفاق نیز وجود افراد سودجوء می باشد که با توجه به آشفتگی بازار اقدام به تولید دستگاه های جعلی می کنند و با نام محصولات خارجی در بازار به فروش می رسانند. اگر شما هم از آن دسته کاوشگرانی هستید که به دنبال گنج یاب اورجینال هستید ، در ادامه با ما همراه باشید تا تنها مرکز معتبر و قانونی فروش فلزیاب در ایران را به شما معرفی کنیم.

مرکز معتبر فروش گنج یاب در ایران :

شرکت فلزیابی مهندس صمدی (شرکت IKPV) بزرگترین مرکز تولید و طراحی انواع دستگاه فلزیاب که شامل فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب تصویری ، حفره یاب ، فلزیاب پالسی ، فلزیاب موبایلی می باشد. این شرکت از بروزترین و پیشرفته ترین تکنولوژزی ها در طراحی و تولید محصولات خود استفاده می کند. IKPV  تمامی محصولات خود را با یک سال گارانتی معتبر ، 10 سال خدمات پس از فروش و آموزش رایگان به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت فلزیاب مهندس صمدی در سراسر کشور و همچنین کشور های همسایه مانند عراق ، افغانستان ، پاکستان و …  دارای نمایندگی های فروش می باشد.

همچنین برای کارشناسی آثار و نشانه های گنج می توانید با کارشناسان ما با شماره 09917579030 و 09120043750 تماس بگیرید و برای اطلاع از لیست قیمت محصولات ما می توانید اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید