دستگاه طلایاب بوقی

دستگاه طلایاب بوقی

دستگاه طلایاب بوقی

استفاده از یک دستگاه طلایاب بوقی در کاوش هایی که اهداف در اعماق بالایی قرار دارند؛ می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. همانطور که می دانید کاوش دفینه یکی از سخت ترین مشاغل و علاقه مندی هایی می باشد که بشر بدان فعال می باشند. اما در صورتی که از یک کمپانی فروش فلزیاب معتبر؛ دستگاه خود را خریداری کرده و آموزش های لازم و کافی را ببینید؛ به راحتی خواهید توانست تا اهدافی را که در عمق های بالایی نیز مدفون شده اند را؛ ردیابی و کشف کنند.

دستگاه طلایاب بوقی
دستگاه طلایاب بوقی

انواع دستگاه طلایاب بوقی

به دلیل نیاز ها و شرایط های مختلفی که در کاوش های مختلف وجود دارد؛ اهداف مختلفی که توسط کاوشگران دنبال می شود؛ کمپانی ها و تولید کننده های مختلفی که وجود دارد؛ انواع سیستم ها و فلزیاب ها و گنج یاب های مختلفی نیز در بازار؛ تولید و عرضه می شود. به طور قطع سیستم ها و دستگاه های مختلف؛ دارای قابلیت های یکسانی نبوده و با یکدیگر متفاوت و مختلف خواهند بود.

  • طلایاب LEOPARD 2000,
  • طلایاب AUR 370 Multi,
  • طلایاب TACHAR T4,
  • طلایاب ANTARES IMAGING,
  • طلایاب ZICCO X2,
  • طلایاب ANTARES

فروش گنجیاب

سیستم های کاوش بوقی دارای قدرت نفوذ بالاتر و قدرت تفکیک مناسبی می باشد. از این دستگاه ها معمولا در زمان نقطه زنی استفاده می کنند. چرا که قابلیت اصلی این سیستم کاوش ردیابی و نقطه زنی دقیق اهداف می باشند. برای خرید انواع سیستم های کاوش و دریافت مشاوره در رابطه با انواع دستگاه های فلزیاب؛ می توانید با شماره های موجود در انتهای این مقاله با کارشناسان ما به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های ذکر شده در بالا دارای ضمانت و گارانتی 11 ساله می باشد؛ که به نوبت خود کیفیت کالا و اصالت آن ها را تایید می کند.

09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید