دستگاه فلزیاب خارجی اصل

دستگاه فلزیاب خارجی اصل

دستگاه فلزیاب خارجی اصل

دستگاه فلزیاب خارجی اصل :

استفاده از یک برند خارجی فلزیاب برای ردیابی اهداف و کاوش دفینه؛ موضوعی می باشد که می تواند انتخاب بسیاری از کاوشگران باشد. این دستگاه ها در اغلب موارد دارای سیستم کاوش وی ال اف می باشند؛ که یکی از قوی ترین سیستم های ردیابی دفینه در جهان می باشد. این دستگاه ها توانایی بالایی در تفکیک اعداف دارند. به گونه ای که حتی قادرند تا ریز ترین فلزات مختلف را از یک دیگر تفکیک کنند. اما باید در نظر داشته باشید که فلزیاب هایی که بر پایه این سیستم طراحی شده اند؛ بهترین عملکرد خود را نهایتا تا عمق 1/5 متری زمین خواهند داشت. برای عمق هایی بالاتر از این؛ چندان مناسب نمی باشند جرا که دارای خطای بسیاری خواهند بود.

دستگاه فلزیاب خارجی اصل
دستگاه فلزیاب خارجی اصل

بررسی استفاده از دستگاه فلزیاب خارجی اصل

استفاده از هر کالا و محصولی در هر زمینه ای تنها به صورت اورجینال آن کالا همواره توصیه شده و خواهد شد. این موضوع در زمینه کاوش دفینه نیز صدق می کند و حتی می توان گفت که دارای اهمیت بالاتری می باشد. چرا که کشف و یافتن هدفی که در زیر حجم انبوهی از خاک با لایه ها و جنس مختلف قرار گرفته اند؛ به خودی خود سخت و دشوار می باشد. و در صورت استفاده از یک فلزیاب جعلی؛ می توان از دستیابی به اهداف و موفقیت در کاوش به عنوان موضوعی کاملا منتفی یاد کرد.

پس این موضوع باید همواره دارای اهمیت لازم باشد؛ که استفاده از یک فلزیاب حرفه ای و اورجینال لازمه موفقیت در کاوش می باشد.

بررسی ابعاد مختلف استفاده از فلزیاب خارجی در کاوش

در ابتدای این مقاله عنوان کردیم که بسیاری از کاوشگران به استفاده از دستگاه های فلزیاب های خارجی علاقه زیادی نشان می دهند. اما این موضوع تا چه حدی صحیح و غلط می باشد. اگر در خاطر داشته باشید بیان کردیم که سیستم کاوشی که دستگاه های خارجی از آن برای ردیابی اهداف استفاده می کنند؛ سیستم کاوش وی ال اف می باشد. اشاره ای به قابلیت های اصلی این سیستم کاوش نیز اشاره کردیم؛ که عمق کاوش مطلوب آنها 1/5 تا نهایتا 2 متر می باشد. از طرفی این سیستم دارای قدرت تفکیک خوبی در این عمق می باشد. حال به این دو مورد می توان اضافه کرد که؛ این سیستم نویز زیادی را نیز دریافت می کند و نمی توان از آن در مناطقی که آلوده به املاح و نویز های مختلف می باشد کاوشی خوب را توقع داشت.

دستگاه فلزیاب خارجی اصل
دستگاه فلزیاب خارجی اصل

استفاده از دستگاه فلزیاب خارجی اصل به منظور دفینه یابی در کشور ایران

برای این که این موضوع را به خوبی درک کنید؛ ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که؛ کشور ایران از نظر عرصه دفینه یابی و گنج یابی در چه وضعیتی قرار دارد؛ تا درک بهتری از وضعیت موجود حاصل شود.

بدین منظور باید بدانید که؛ کشور ما دارای قدمت زیادی می باشد که بر روی یکی از معدنی ترین خاک ها و پر املاح ترین آن ها نیز قرار گرفته است. از طرفی این قدمت باعث می شود تا عمق دفینه ها و جنس دفینه های آن نیز بیشتر و متفاوت باشد و کاوشگران را با چالشی جدید تر و سخت تر از سکه یابی در کشور های اروپایی ره به رو می کند. بدین منظور با در نظر گرفتن قابلیت ها و ویژگی های سیستم کاوش وی ال اف می توان دریافت که استفاده از آنها در کشور؛ شما را به نتایج مطلوب و دلخواهی نخواهند رساند. برای موفقیت و تجربه یک کاوش دلچسب در کشور ما؛ می توانید از سیستم حرفه ای و فلزیاب هایی که بر پایه و بیس القا پالس (سیستم (فلزیاب پالسی ) ) استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید