ردیاب گنج حرفه ای

ردیاب گنج حرفه ای

ردیاب گنج حرفه ای

کاوشگران گنج با دستگاه ها و سیستم های مختلفی اقدام به ردیابی و کشف گنج می کنند. یکی از مهم ترین ابزار های موجود در این عرصه؛ ردیاب گنج می باشد، حتی حرفه ای ترین کاوشگران نیز در صورت؛ استفاده نکردن از یک سیستم قوی همانند ردیاب ها؛ قادر نخواهند بود تا به اهداف خود دست یابند. ردیاب ها دارای انواع مختلف و گوناگونی می باشد. این تفاوت بستر ایجاد قابلیت های مختلف و متفاوت را فراهم کرده است. از این رو؛ کاوشگر با هر نیت و هدفی و با هر نوع زمین و محیطی می تواند به هدف خود دست یابد. یکی از مهم ترین ردیاب های جهان؛ سیستم ردیابی تصویری می باشند. در ادامه کمی بیشتر راجع به این موضوع با شما صحبت خواهیم کرد.

ردیاب گنج حرفه ای
ردیاب گنج حرفه ای

ردیاب حرفه ای تصویری گنج

در این مقاله دستگاه گنج یاب و ردیاب قدرتمند اشنایدر را برای معرفی به شما دوستان؛ انتخاب کرده ایم. این دستگاه یک دارای یک سیستم مکمل حرفه ای می باشد که؛ برای تجربه حرفه ای ترین کاوش ها طراحی شده است. خرید و استفاده از این سیستم؛ عملا کلیه نیاز های شما را برطرف ساخته و دیگر به خرید و وجود سایر سیستم های کاوش نیازی نخواهید داشت. این دستگاه قدرتمند که از با کیفیت ترین متریال موجود طراحی شده است؛ دارای سیستم های؛ ردیاب آنتنی ، فلزیاب بوقی، اسکنر مگنومتر ، اسکنر موبایلی، سوپر سنسور و یون یاب می باشد.

با خرید این دستگاه در واقع شما صاحب یک مجموعه 7 عدد دستگاه فلزیاب در غالب یک دستگاه خواهید شد؛ که می تواند در ظرف کمترین زمان ممکن شما را به موفقیت برساند. این دستگاه برای حرفه ای ترین کاوشگران طراحی  شده است که تجربه دقیق ترین کاوش ها را در اعماق بالای 20 متر را؛ فراهم خواهد کرد.

برخی از سیستم های قوی و مشابه

  • فلزیاب AUR 370،
  • فلزیاب TACHAR T4،
  • فلزیاب HOXNE،
  • فلزیاب TESLA SCAN 352،
  • فلزیاب LEOPARD 8000

 

09120043750

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید