فروش اسکنر مگنومتر

فروش اسکنر مگنومتر

فروش اسکنر مگنومتر

اهمیت فلزیاب ها درکشف دفینه ها:

پیدا کردن گنج و دفینه در دیرباز در میان مردم وجود داشته و هدف اصلی هر کاوشگری این است که با خرید یک دستگاه فلزیاب به رویای خود دست پیدا کند. کشف دفینه ها کار آسانی نیست و علاوه بر داشتن یک دستگاه گنج یاب حرفه ای نیاز به صبر و تجربه دارد. با اینکه فلزیاب ها امروزه خیلی پیشرفته و کارآمد تر شده اند اما قدم اول در پیدا کردن دفینه ها ، شناخت علائم و نشانه های گنج و یافتن محل مطمئن و دارای بار(گنج) می باشد. همان طور که اشاره کردیم فلزیاب ها پیشرفته شده اند و تعداد آن ها در بازار بسیار زیاد می باشد و از طرف دیگر دارای مدل های خاصی نیز هستند. یکی از آن ها که امروزه خیلی به درد کاوشگران می خورد اسکنر های مگنومتر می باشد.

فروش اسکنر مگنومتر
فروش اسکنر مگنومتر

دستگاه اسکنر چیست :

اسکنرها به دستگاههایی گفته میشود که قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را دارند. استفاده از این دستگاهها چند سالی است که با استقبال کاوشگران مواجه شده و توانسته اند در بازار به فروش خوبی دست پیدا کنند. گنج یاب اسکنر قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین ، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند. این دستگاهها علاوه بر داشتن قدرت تفکیک مناسب باید دارای عمق کاوش مناسبی هم باشند.

اسکنر ها بر اساس نوع تکنولوژی دارای مدل های مختلفی هستند مانند اسکنر GPR ، اسکنر مگنومتر. اسکنر ها قادر هستند زمین را اسکن کرده و اطلاعات درفت شده را در قالب گراف های رنگی سه بعدی در اختیار کاوشگر قرار دهند که این عمل کمک زیادی به کشف محل دقیق هدف می کنند و جزئیات بیشتری را از زیر زمین ارائه می دهد.

فروش اسکنر مگنومتر :

یکی از شرکت هایی که در زمینه تولید انواع فلزیاب بسیار موفق بوده و توانسته در چند دهه حضور خود فلزیاب های با کیفیت بالایی را در اختیار کاوشگران قرار دهد شرکت IKPV می باشد. این شرکت انواع فلزیاب پالسی ، فلزیاب آنتن راداری ، اسکنر مگنومتر ، یون یاب و … را با بهترین کیفیت و کارایی طراحی و تولید می کند. شرکت هایی در داخل هستند که در زمینه فروش اسکنر مگنومتر یا دیگر فلزیاب ها فعالیت می کنند اما کیفیت محصولات IKPV حرف اول را در بازار می زند. در زیر می توانید تعدای از اسکنر های این شرکت را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید