فروش فلزیاب و اسکنر تصویری

فروش فلزیاب و اسکنر تصویری

فروش فلزیاب و اسکنر تصویری

فروش دستگاه های ردیاب گنج در سراسر جهان با ارقام بالایی صورت می گیرد فلزیاب ها و اسکنر های تصویری نیز؛ یکی از مهم ترین ابزار های موجود در این حیطه می باشد. که دارای فروش بالایی می باشند. یکی از مهم ترین قابلیت های دستگاه های فلزیاب؛ قدرت تفکیک و قابلیت جدا سازی فلزات مختلف می باشد. فلزیاب ها و دستگاه های گنج یاب؛ با در نظر گرفتن این قابلیت از سایر دستگاه های فلزیاب معمولی که تنها قادر به سنس آهن می باشند؛ جدا می شوند. برخی از کاوشگران به دلیل بی اطلاعی تصور می کنند که اسکنر ها و دستگاه های تصویری؛ تنها قادر به ارائه تصاویر از محیط کاوش و اهداف می باشند. و قابلیت تفکیک در این دستگاه ها وجود ندارد.

فروش فلزیاب و اسکنر تصویری
فروش فلزیاب و اسکنر تصویری

اما این تصور به طور کامل غلط است. سیستم های تصویری و اسکنر ها نیز؛ البته نمونه های حرفه ای آنها و آنهایی که قابلیت گنج یابی دارند. نه دستگاه های تصویری که به منظور زمین شناسی از آنها استفاده می کنند. این دستگاه ها نیز دارای قابلیت تفکیک می باشند. چرا که تنها در این صورت تصاویری که به کاوشگر ارائه می دهند؛ دارای معنا خواهند بود.

فروش فلزیاب و اسکنر تصویری اورجینال

دستگاه های گنج یاب و آنهایی که قابلیت ردیابی طلا و گنج را دارند. با استفاده از روش های مختلفی که در این بخش ارسال فرکانس را به عنوان مثال مطرح خواهیم کرد. اقدام به سنس فلزات و نوع آنها می کنند. این دستگاه ها حتی در گونه های پیشرفته خود نیز؛ قادرند تا عمق اهداف را نیز مشخص کنند. برای این دستگاه ها می توان قبل و یا در حین کاوش اهداف را شناسایی و مشخص کرد. این فرمان به دو صورت داده خواهد شد. استفاده از فرکانس های فلزات مختلف که به صورت پیش فرض در منوی دستگاه تعبیه شده است. که می توان دستگاه را صرفا برای شناسایی یک هدف تنظیم کرد.

همچنین می توان این کار را به صورت دستی و پس از شناسایی و سنس فلزات توسط دستگاه انجام داد. هر دو مدل تنظیم؛ تفاوتی در نتیجه کار نخواهد داشت. تنها می توان گفت که استفاده از فرکانس های پیش فرض راحت تر خواهد بود. تنها نکته قابل عرضی که در این بخش وجود دارد؛ این خواهد بود که حتما دستگاه را در یک محیط بدون وجود فلز و حدالامکان در محیطی بیرون از بافت شهری به بالانس دستگاه بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید