فلزیاب حرفه ای ارزان

فلزیاب حرفه ای ارزان

فلزیاب حرفه ای ارزان

در این مقاله می خواهیم به شما عزیزان یک دستگاه فلزیاب حرفه ای و ارزان قیمت را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در صورتی که شما عزیزان نیز از کاوشگرانی می باشید که قصد خرید یک فلزیاب ارزان قیمت را دارید؛ بتوانید با آشنایی با این دستگاه و خرید آن یک دستگاه حرفه ای و خوش قیمت را صاحب شوید.

فلزیاب حرفه ای ارزان
فلزیاب حرفه ای ارزان

هدف تمامی کسانی که گنج یاب و فلزیاب خریده و به کاوش و دفینه یابی می پردازند؛ کشف دفینه و گنج می باشد. برای این منظور حتما باید از یک دستگاه گنج یاب قوی استفاده شود. علیرغم این موضوع که با استفاده از یک دستگاه حرفه ای کاوش راحت تر و لذت بخش تر خواهد بود؛ بدون استفاده از یک دستگاه با قابلیت سازگاری بالا که تنها؛ از یک فلزیاب حرفه ای برخواهد آمد؛ دستیابی به اهداف و موفقیت در آن امکان پذیر نخواهد بود.

برخی از فلزیاب های حرفه ای و ارزان قیمت

  • فلزیاب ای جی ام ایمیجینگ,
  • فلزیاب آنتارس,
  • فلزیاب ای یو آر 370 مولتی,
  • فلزیاب زیکو ایکس 2,
  • فلزیاب ای جی ام بوگل,
  • فلزیاب موبی فیوچر

آشنایی با فلزیاب ای جی ام ایمیجینگ

در این بخش شما عزیزان را با دستگاه فلزیاب ای جی ام ایمیجینگ آشنا خواهیم کرد. این دستگاه فلزیاب ارزان قیمت دارای کیفیت بسیار بالا بوده و از برترین متریال موجود در کشور طراحی شده است. به همین دلیل نیز از عملکرد فوق العاده بالا و ثبات بسیار خوبی برخوردار می باشد. در ساخت این دستگاه فلزیاب به منظور افزایش شانس موفقیت کاربر و افزایش راندمان کاوش؛ از دو سیستم آنتنی و تصویری ساخته و طراحی شده است که در مجموع می تواند عمق کاوش 8 متر در تصویری و 10 متر در آنتنی را برای کاربر فراهم کند.

رابط کاربری ساده؛ سرعت تشخیص عالی؛ سیستم حذف نویز و املاح اضافی؛ باتری قدرتمند؛ کیفیت تصویر خوب؛ توانایی مشخص کردن حفره و قبر ها حتی در صورت پر شدن؛ تنها بخشی از قابلیت های ویژه این دستگاه می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق از این دستگاه فلزیاب؛ همچنین خرید آن و برخورداری از گارانتی یک ساله و خدمات پشتیبانی 10 ساله این محصول با کارشناسان ما در تماس باشید.

09917579030_09120043750_09917579001

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید