فلزیاب دستی HD7 ساخت انگلستان

فلزیاب دستی HD7 ساخت انگلستان

فلزیاب دستی HD7 ساخت انگلستان

دسته ای از فلزیاب ها که به  یا فلزیاب راکتی مشهور هستند ، فلزیاب هایی هستند که دارای کاربرد امنیتی بوده و برای بازرسی بدنی در فرودگاهها، اماکن حساس و استادیوم ها و تجمعات بزرگ استفاده میشوند. این فلزیاب ها دارای وزن بسیار سبک بوده و قادر هستند اشیاء ریز فلزی را از فاصله ای حدودا 20 تا 30 سانتی متری تشخیص دهند.افزودن برگه

فلزیاب دستی HD7 یکی از برترین دستگاه های فلزیاب ها در دنیا می باشد که به شما امکان می دهد  تا از ایجاد خطرات احتمالی در مکان های شلوغ جلوگیری کنید . همواره این موضوع که ممکن است افراد خراب کار به مکان های شلوغ وارد شوند و در آن جا خراب کاری کنند.

فلزیاب دستی HD7 ساخت انگلستان
فلزیاب دستی HD7 ساخت انگلستان

شرکت Guartel این شرکت  همواره سعی داشته تا بهترین محصولات را تولید نماید. فلزیاب دستی HD7 این شرکت یکی از پر کاربرد ترین فلزیاب های نقطه زنی در دنیا میباشد. از فلزیاب میتوان در کار نظامی نیز استفاده نمود و محل دقیق مین ها را نقطه زنی نمود. عملا شما با یک بار شارژ این دستگاه قادر خواهید بود تا مدت زمان بسیار زیادی به اسکن بپردازید.  از این فلزیاب فقط برای کاربرد های نظامی استفاده نمیشود این فلزیاب کاربرد های امنیتی هم نیز دارد که میتوان از آن در مکان های بر ترد و فرودگاه ها یا سایر مکان هایی که به امنیت نیاز دازند استفاده نمود تا بروز خطرات احتمالی جلوگیری نمود. در ادامه با برخی از ویژگی های این دستگاه آشنا می شویم.

برخی از ویژگی های HD7

  • وزن 320 گرمی
  • طول 34 سانتی متری
  • سیستم هشدار تصویری ، لرزشی و صوتی
  • دمای کاری 10- تا 50 درجه سانتی گراد
  • قابلیت کاوش از فاصله 30 سانتی متری
  • کشف انواع فلزات مختلف با هر سایزی

این دستگاه یک  قابلیت ویژه برای اسکن نمودن بدن افراد دارد به بطوریکه اگر شما  از دستگاه در مکان های پر سر صدا استفاده کنید و شنیدن صدای بوق دستگاه مقدور نباشد میتوانید از چراغ های روی این دستگاه استفاده نمایید.

 اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب بالا را دارید هم اکنون می توانید با مشاورین ما دز سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

تلفن : 09917579030

برخی از محصولات ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید