فلزیاب ماینلب استرالیا

فلزیاب ماینلب استرالیا

فلزیاب ماینلب استرالیا

فلزیاب ماینلب استرالیا سالیان زیادی است که در زمینه ساخت و منوتاژ انواع سیستم های فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب فعالیت دارد و در طول این سالیان قادر به طراحی و ساخت دستگاه های فلزیاب حرفه ای بدون رقیبی شده است که همواره مورد توجه کاربران باتجربه بوده است. Minelab رهبر ارائه تکنولوژی تشخیص فلزات برای عموم مردم و سازمان ها و ارگان های نظامی می باشد. در طول ۳۰ سال گذشته ، Minelab تکنولوژی نوین و کاربردی بیشتری نسبت به هر کدام از رقبای خود معرفی کرده و صنعت ردیابی فلزی را به سطوح بالاتر ارتقا داده‌است .

فلزیاب ماینلب استرالیا
فلزیاب ماینلب استرالیا

افرادی که محصولات فلزیاب MINELAB استرالیا استفاده می کنند موفقیت خود را در گروه استفاده از محصولات فلزیاب کمپانی ماینلب MINELAB استرالیا هستند زیرا فناوری منحصر به فرد که در ساخت محصولات این کمپانی به کار گرفته شده است. Minelab دارای تاییدیه کیفیت ISO 9001 است. ایزو 9001 یک گواهینامه استاندارد کیفیت جهانی است که تضمین می کند که بهبود مستمر در جهت حفظ بالاترین سطح کیفیت محصول برای مشتریان صورت می گیرد.

برخی از محصولات شرکت ماینلب 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر فلزیاب ، اجاره فلزیاب ، ارتقاء فلزیاب ، خرید فلزیاب تهران با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب مشهد و فلزیاب یزد با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید