فلزیاب OKM

فلزیاب OKM | معرفی شرکت فلزیاب او کا ام آلمان

فلزیاب OKM | معرفی شرکت فلزیاب او کا ام آلمان

کمپانی های آلمانی سال ها در زمینه ساخت و تولید دستگاه های فلزیاب، گنج یاب، طلایاب و … دارای تجربه و سابقه درخشان هستند و در طول این سال‌ها به تولید محصولات بی نظیری دست زده اند. مهندسین و متخصصین شرکت های فلزیاب آلمانی همواره در تلاش هستند که محصولات تولید کنند که دارای پیشرفت تکنولوژی و بهترین کیفیت باشد. فلزیاب های آلمانی از محبوبیت خاصی در بین کاوشگران عرصه فلزیابی برخوردار است و افراد با بهره گیری از محصولات فلزیاب آلمانی به کاوش های حرفه ای پرداخته اند و به موفقیت‌های بسیاری دست یافته اند که موجب گردیده مشتریان از فلزیاب آلمانی نهایت رضایت را داشته باشند.

فلزیاب OKM
فلزیاب OKM

معرفی شرکت فلزیاب OKM ( فلزیاب او کا ام )

شرکت فلزیاب آلمانی OKM طراح و تولید کننده فلزیاب ، رادارهای نفوذی زمین ، تجهیزان الکترونیک زمین شناسی و سایر فناوری های شناسایی فلز است که در سال 2002 میلادی در شهر آلتنبورگ (Altenburg) ایالت تورینگن آلمان واقع در ۴۵ کیلومتری جنوب لایپزیگ فعالیت خود را در زمینه ساخت فلزیاب شروع کرد.

فلزیاب OKM
فلزیاب OKM

این کمپانی بین المللی از همان سال های شروع فعالیت با استفادذه از فناوری های روز جهان توانست طلایاب های بسیار قدرتمند و با کیفیتی تولید کند که توجه و تحصین فعالان در این زمینه را برانگیخت. این کمپانی، گنج یاب های ساخت خود را در زمینه های مختلفی مانند فلزیاب صنعتی ، فلزیاب تفریحی ، فلزیاب امنیتی ، کاوشی و … طراحی و تولید می کند و  جزء بهترین شرکت ها در زمینه ساخت فلزیاب بوده است.

فلزیاب آلمانی ساخت کمپانی فلزیاب او کا ام آلمان

فلزیاب های ساخت کمپانی فلزیاب او کا ام آلمان علاوه بر داشتن فناوری پیشرفته و منحصر بودن در بین سایر فلزیاب ها، داری نرم افزار ویژه اسکن سه بعدی زمین به نام Visualize 3D می باشند که بیش از پیش اجازه آنالیز و بررسی با دقت زیاد داده ها و تصاویر را برای فلزیاب های OKM می دهد. همچنین با استفاده از نرم افزار ویژوالیزر سه بعدی می توان کاوش های منحصر به فرد و دقیقی را انجام داد که سایر فلزیاب ها قادر به انجام این کاوش ها نیستند. علاوه بر این ویژگی ها، فلزیاب های ساخت کمپان OKM آلمان توانایی شناسایی تونل ها و غارهای زیر زمینی را نیز دارند.

فلزیاب رایچل ام 160 محصول کمپانی فلزیاب IKPV یک فلزیاب مگنومتر پیشرفته می باشد. این فلزیاب مدل مشابه فلزیاب Future I-160 ساخت کمپانی فلزیاب OKM است که نسبت به این فلزیاب دارای عملکرد قوی تر، خطای کمتر و قیمت مقرون به صرفه می باشد. جهت اجاره فلزیاب یا خرید فلزیاب RICHEL M-160 از نمایندگی فلزیاب شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

برخی از محصولات کمپانی فلزیاب OKM آلمان

فلزیاب IKPV

جهت دریافت اطلاعات بیشتردر ارتباط با فلزیاب و مشاوره با متخصصین عرصه فلزیابی و کارشناسان باستان شناس شرکت IKPV ایران با شماره09917579030 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید