فلز یاب ارزان پالسی

فلز یاب ارزان پالسی

فلز یاب ارزان پالسی

در این مقاله بار دیگر برای شما کاوشگران عزیز، یک دستگاه فلز یاب ارزان قیمت با سیستم کاوش پالسی انتخاب کرده ایم که در ادامه به شما معرفی کرده و به بیان قابلیت ها و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

همان طور که می دانید دستگاه های فلزیاب نقش کلیدی در کاوش دفینه و موفقیت در آن دارند. به همین دلیل باید توجه زیادی به نحوه خرید آن داشت و معیار ها و نکات استانداردی را مد نظر داشت تا با توجه به آنها بتوان انتخاب و خریدی خوبی را انجام داد. یکی از مهم ترین نکاتی که در اغلب موارد شاهد توجه کمی نسبت به آن هستیم، سیستم کاوش فلزیاب می باشد. در اغلب موارد کاوشگران تنها به برخی از قابلیت ها اشاره و تاکید دارند، در برخی موارد دیگر نیز شاهد هستیم که برند و مارک دستگاه و آیا این که فلزیاب خارجی می باشد یا خیر؛ نقش تعیین کننده ای در خرید یک محصول دارد، حال آنکه این موضوع به طور کامل غلط می باشد.

فلز یاب ارزان پالسی
فلز یاب ارزان پالسی

فلز یاب ارزان پالسی ایرانی

در وهله اول جا دارد تا بیان کنیم که, دستگاه ها و فلزیاب های خارجی دارای سیستم کاوش پالسی نمی باشند. به همین دلیل به هیچ عنوان خرید آنها را توصیه نمی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا دلیل این موضوع را کمی بیشتر بررسی کنیم.

سیستم های کاوش پالسی توانایی بالایی برای نفوذ به اعماق بالا را دارند. از این رو توانایی کاوش در کشور ایران را دارا می باشند. اما دستگاه های خارجی به دلیل عدم توانایی در نفوذ به اعماق بالا، گزینه مناسبی برای کاوش در کشور ما نمی باشند. این موضوع نیز به دلیل عمق بالای دفینه های موجود در کشور می باشد. به دلیل قدمت بالا، با گذر سال ها و هزاره های زیاد، به تدریج عمق آن ها افزایش یافته است و حال آن که شاهد هستیم در برخی موارد عمق دفینه ها به بالای 10 متر نیز رسیده است، این در حالی است که دستگاه های خارجی و سایر سیستم های کاوش تنها قادر به نهایت نفوذ 2 متر می باشند.

فلزیاب ANTARES

  • کارکرد و عملکرد پایدار در انواع زمین ها
  • سیستم انتقال اطلاعات وایرلس
  • پشتیبانی از کویل های مختلف
  • قدرت تفکیک عالی
  • سرعت تشخیص بالا
  • سیستم نقطه زنی عالی
  • سیستم فیلترینگ مواد مزاحم و بی ارزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید