فلز یاب ایرانی

فلز یاب ایرانی

فلز یاب ایرانی

امروزه در تمامی جهان می توان دستگاه های فلزیابی را یافت که قابلیت گنج یابی و دفینه یابی را دارند. اما کاوشگران ایرانی و به طور کلی افرادی که قصد کاوش در کشور ایران را دارند؛ باید به این موضوع دقت کافی داشته باشند که دستگاه های فلزیاب؛ دستگاه هایی هستند که به دلیل نوع ساخت و سیستم های حساسی که دارند؛ وابستگی زیادی به محیط کاوش و شرایط اقلیمی دارند. از این رو معمولا دستگاه های فلزیاب در محیط هایی که برای کاوش در آنها طراحی شده اند؛ دارای عملکرد بهتر و با ثبات تری دارند. به همین دلیل استفاده از فلز یاب ایرانی در کشور ایران, همواره از سوی کارشناسان مربوطه توصیه می شود.

فلز یاب ایرانی
فلز یاب ایرانی

بررسی فلز یاب ایرانی

همان طور که در بالا بیان کردیم؛ فلزیاب ها وابستگی زیادی به محیط کاوش دارند. از این رو؛ برای کاوش در کشور ایران باید حتما از دستگاه هایی استفاده شود که در داخل کشور ساخته شده باشند. یکی دیگر از مهم ترین دلایل این موضوع نیز می تواند سیستم کاوش این دستگاه ها باشد. همانطور که به طور حتم می دانید؛ دستگاه های فلزیاب دارای سیستم های کاوش متفاوتی می باشند که دارای قابلیت ها و ویژگیهای متفاوتی نیز می باشند. حتی دو دستگاه فلزیاب با سیستم کاوش یکسان نیز؛ می تواند دارای قابلیت های متفاوت باشد.

فلزیاب های ایرانی از سیستم های کاوش پالسی طراحی و ساخته می شوند. این سیستم و این موضوع به کاوشگر امکان کاوش در عمق های بالا را فراهم می کند. در صورتی که دستگاه های خارجی در اغلب موارد دارای سیستم کاوش وی ال اف می باشد. این سیستم برای کاوش در سطح زمین و عمق های کم(نهایتا تا 1/5 متری زمین) طراحی شده اند. اما ویژگی هایی که سیستم های پالسی دارند؛ امکان کاوش  و دستیابی به اعماق بالا را فراهم می کند.

برخی از دستگاه های کاوش ایرانی

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید