قیمت انواع گنج یاب

قیمت انواع گنج یاب

قیمت انواع گنج یاب به کاربرد آنها و تعداد سیستم آنها وابسته است. اگر دستگاهی با سه یا پنج سیستم تخصصی و با کیفیت بالا کار کند مسلم است که از یک دستگاه تک کاره حرفه ای تر است.

سیستم های متفاوت می توانند کارایی های گوناگونی داشته باشند. از جمله این سیستم ها، فلزیاب های دستی، امنیتی و تفریحی است. این دستگاه ها علارقم توانایی در کاوش فلزات در گنجیابی کارایی ندارند.

پس اگر می خواهید دستگاه دفینه یاب تهیه کنید حتمأ سیستم های آن را بشناسید. و بعد قیمت انواع گنج یاب را بتوانید حساب کنید.

برخی از انواع گنج یاب ها و بررسی قیمت آنها

اگر به دنبال سیستم های چند کاره یا مکمل هستید دستگاهی تهیه کنید که در کنار دستگاه مادر، یکی از سیستم های زیر را هم داشته باشد. و در ضمن باید توجه کنید که دستگاه اصلی حتمأ پالسی باشد چرا که دستگاه های پالسی می توانند عمق بالای سه متر را کاوش کنند و برای دفینه یابی بسیار کارآمد است.

  • فلزیاب تصویری
  • دستگاه فلزیاب پالسی بوقی
  • ردیاب آنتن راداری
  • شاقول
  • دستگاه فلزیاب مکمل

موارد زیادی در تعیین قیمت یک دستگاه فلزیاب و گنج یاب تاثیر گذار می باشد. مواردی از قبیل قابلیت ها و ویژگی ها و کاربرد های هر دستگاه فلزیاب. متریال و مواد اولیه بکار رفته در ساخت هر دستگاه و کیفیت آنها.

هزینه های حمل و نقل. هزینه ها و مبالغی که از سوی واسطه ها بر قیمت این محصولات افزوده می شود. سود مورد نظر تولید کننده. اما از مهم ترین موارد می توان به کیفیت و نوع سیستم و قابلیت های دستگاه ها؛ اشاره کرد.

بررسی مختصر سیستم های معرفی شده

  • فلزیاب تصویری : این ابزار ها قابلیت تصویر برداری از عمق زمین را دارا می باشند. استفاده از این ابزار ها در زمان کاوش و هزینه های کلی کاوش تاثیر مثبت زیادی دارد. چرا که کاوشگر می تواند با استفاده از آن مکان هدف؛ حجم و سایز هدف و موانع موجود را مشاهده کند.
  • فلزیاب بوقی : این ابزار ها با استفاده از صدای بوق به بررسی اهداف می پردازند. در این دستگاه ها در زمان رسیدن به اهداف, صدای دستگاه از تک بوق؛ به ممتد تغییر پیدا می کند. عمق کاوش بالا؛ سیستم نقطه زنی دقیق از ویژگی های این سیستم ها می باشد.
  • فلزیاب آنتن راداری : این دستگاه ها با استفاده از دسته آنتن که هم به صورت تکی و هم دوتایی موجد می باشند. اقدام به ردیابی می کنند. عمق کاوش بالا؛ سیستم نقطه زنی دقیق؛ قدرت تفکیک خوب؛ سیستم شعاع زنی بالا؛ قیمتی مناسب و رابط کاربری ساده از قابلیت های این ابزار ها می باشند.
  • فلزیاب شاقولی : این دستگاه ها همان طور که مشخص می باشد؛ با ابزار هایی شاقول مانند؛ که اغلب از جنس طلا و نقره می باشند و درون آنها مقدار معینی جیوه قرار دارند اقدام به ردیابی اهداف می کنند.
  • فلزیاب مکمل : این ابزار ها از ترکیب سیستم های بالا و یا برخی موارد دیگر طراحی و ساخته می شوند. به طبع استفاده از این دستگاه ها؛ میزان موفقیت و درصد پیروزی را تا حد زیادی افزایش می دهند. اما این ابزار ها به نسبت دارای قیمت بالاتری نیز می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید