فلزیاب Garrett محصول کمپانی گرت آمریکا

فلزیاب Garrett محصول کمپانی گرت آمریکا

معرفی کمپانی فلزیاب Garrett گرت آمریکا

شرکت Garrett سازنده انواع دستگاه های گنج یاب ، طلایاب می باشد گرت از سال 1964 میلادی از کشور آمریکا بیزنس خود را زمینه ساخت انواع دستگاه های فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ، حفره یاب ، معدن یاب آب یاب ، دستگاه های ژئو فیزیک زمین شناسی شروع کرده است.

فلزیاب Garrett
فلزیاب Garrett

معرفی کمپانی Garrett گرت آمریکا

کمپانی Garrett گرت آمریکا از همان شروع کار خود بر روی شعار خرید منصفانه بهترین فلزیاب تاکید داشته است. دستگاه های فلزیاب کمپانی گرت نسبت به هزینه خرید پایین و کارکرد دقیق، یک فلزیاب مفرون به صرفه برای کسانی که بودجه پایین جهت خرید فلزیاب دارند می باشد که این امر نشان دهنده ی پایبندی شرف فلزیاب گرت آمرا به شعار خود است.از همان سال های آغاز به کار، این کمپانی موفق به ساخت فلزیاب، طلایاب و گنج یاب هایی شد که در نوع خود بدون رقیب بودند و از پیشرفته ترین فلزیاب ها در زمان خود محسوب می شدند.همین امر سبب شده که شرکت فلزیاب گرت آمریکا مورد استقبال سازمان ها و ارگان های مهم قرار بگیرد.

حیطه فعالیت Garrett آمریکا

  • فلزیاب امنیتی
  • فلزیاب صنعتی
  • فلزیاب تحقیقاتی

محصولات بدون رقیب این کمپانی در زمینه های با برای تمام اپراتورهای جهان ساخته شده است و همه مصرف کنندگان از این فلزیاب ها به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرده اند. به کمک فلزیاب های بی همتای این شرکت می تواند تمام اهداف مثل دفینه ها، گنجینه ها، جواهرات و فلزات با ارزش مثل طلا، نقره، مس و … را که دیگر فلزیاب ها قادر به کشف آن نیستند را شناسایی نماید.

برخی از محصولات Garrett آمریکا

  • فلزیاب GARRETT GTP 1350 جی تی پی ۱۳۵۰
  • فلزیاب AT Gold محصول Garrett آمریکا
  • فلزیاب Garrett Ace 300
  • فلزیاب EAGLE GTA 2500 محصول شرکت GARRET

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر فلزیاب ، اجاره فلزیاب ، ارتقاء فلزیاب ، خرید فلزیاب شیراز می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، فلزیاب مشهد ، فلزیاب یزد ، فلزیاب کرمانشاه یا فلزیاب کرمان با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید